مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۱۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۰۸
اگر دوست دارید فرزند شما دختر باشد، باید برنامه غذایی زیر را حداقل 3 ماه قبل از بارداری رعایت کنید
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز

اگر دوست دارید فرزند شما دختر باشد، باید برنامه غذایی زیر را حداقل 3 ماه قبل از بارداری رعایت کنید

شاخه نباته دختر !

مجله خبری لحظه نما:امروزه به راحتی می توان با یک سونوگرافی ساده پس از هفته 12 بارداری جنسیت جنین را تعیین کرد اما گاهی نتیجه سونوگرافی خیلی مطابق میل خانواده ها نیست. خیلی ها تمایل دارند فرزندشان پسر باشد یا برعکس بعضی ها در تب داشتن دختر می سوزند. در نهایت همه چیز بسته به خواست خداوند و تقدیر است اما عوامل فیزیکی دیگری هم می توانند در این موضوع ایفای نقش کنند. مطالعات انجام شده موفقیت روش تغذیه در تعیین جنسیت جنین را تا 75 درصد پیش بینی می کنند. به دلیل تنوع و تفاوت عادت های غذایی در کشورهای مختلف، رژیم غذایی استانداردی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد. اما طبق تحقیقات می توان از تعادل یون های منیزیم، سدیم، پتاسیم و کلسیم در بدن استفاده کرد. این رژیم باید حداقل سه ماه قبل از بارداری به طور دقیق انجام شود و تا زمانی که بارداری با انجام تست به اثبات نرسیده، نباید این رژیم را قطع کرد. دقت داشته باشید که بیش از 6 ماه نمی توان این رژیم را توصیه کرد. چرا که امکان کمبود ریزمغذی ها در بدن مادر وجود دارد. برای دختردار شدن باید از مواد غذایی محتوی کلسیم و منیزیم استفاده کرد و مصرف سدیم و پتاسیم را پایین آورد. البته شایان ذکر است در خانم هایی که مبتلا به هایپرکالمی ( بالا بودن کلسیم خون ) ، اختلالات عصبی و نارسایی کلیوی هستند. رژیم زیر اصلا توصیه نمی شود. مشابه این 7 روزه باید 3 ماه قبل از بارداری توسط مادر رعایت شود. هرگونه انحراف از رژیم توصیه شده، شانس موفقیت را کم می کند. موفق باشید.

روز اول


صبحانه : 2 کف دست نان + سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب و نمک گرفته + 2 عدد گردو + یک لیوان چای سبز

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب + 8 عدد بادام خام

ناهار : 10 قاشق غذاخوری لوبیا پلوی کم گوشت + یک کاسه ماست کم چرب + یک کاسه سالاد کاهو + یک لیوان دوغ کم چرب

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد پرتقال متوسط

شام : 3 کف دست نان سنگک + 7 قاشق غذاخوری بورانی اسفناج

بعد از شام : یک عدد گریپ فروت + 2 قاشق مربا خوری کنجد بدون نمک

روز دوم


صبحانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 کف دست نان + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب و کم نمک

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب + 2 قاشق مربا خوری کنجد بدون نمک

ناهار : 10 قاشق غذاخوری سر صاف برنج کم چرب + 5 قاشق غذاخوری خورش کرفس بدون گوشت + یک کاسه ماست کم چرب + یک لیوان دوغ کم چرب

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد پرتقال ، 8 عدد بادام خام

شام : 2 کف دست نان سنگک ، 2 ملاقه متوسط آش رشته به همراه کشک فراوان

بعد از شام : 2 عدد گردو + یک عدد گریپ فروت

* هرگونه انحراف از رژیم توصیه شده ، شانس موفقیت را کم می کند.

روز سوم


صبحانه : 2 کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب و نمک گرفته + یک قاشق مربا خوری کنجد + یک عدد گردو + یک لیوان چای سبز

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب + یک قاشق مربا خوری کنجد

ناهار : 10 قاشق غذاخوری برنج کم چرب + 5 قاشق غذاخوری خورش کدو + یک لیوان ماست کم چرب + یک لیوان دوغ نمک

روز چهارم


صبحانه : یک لیوان آب پرتقال + 2 کف دست نان سنگک + یک قاشق مربا خوری کنجد + یک قوطی کبریت پنیر کم نمک

میان وعده صبح : 10 عدد بادام + یک لیوان شیر کم چرب

ناهار : یک و نیم لیوان ماکارونی پخته شده + به همراه مخلفات ( سبزیجات ، سویا ) + یک کاسه سالاد کاهو + یک لیوان دوغ کم نمک + یک کاسه سالاد کاهو

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 عدد گردو + یک عدد پرتقال

شام : 2 کف دست نان سنگک + 5 قاشق غذاخوری کشک بادمجان ( پر کشک ) + یک کاسه ماست کم چرب

بعد از شام : یک لیوان چای سبز + یک کاسه سالاد کاهو

روز پنجم


صبحانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 کف دست نان + یک قوطی کبریت پنیر کم نمک + یک عدد گردو + یک قاشق مربا خوری کنجد

میان وعده صبح : یک لیوان آب پرتقال + 8 عدد بادام خام

ناهار : 10 قاشق غذاخوری باقلای پلوی کم چرب + یک عدد فیله کوچک + یک کاسه سالاد کاهو + یک لیوان دوغ کم نمک

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 عدد گردو + یک عدد پرتقال + یک قاشق مربا خوری کنجد

شام : 2 کف دست نان سنگک + 2 ملاقه متوسط آش ماست

بعد از شام : یک کاسه سالاد کاهو و کلم + یک قاشق مربا خوری زیتون

روز ششم


مجله خبری لحظه نما:صبحانه : یک لیوان آب پرتقال + 2 کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم نمک + 6 عدد بادام خام

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب

ناهار : 10 قاشق غذاخوری سبزی پلو کم چرب + یک کاسه ماست کم چرب و بدون نمک + یک کاسه سالاد کاهو

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 قاشق مربا خوری کنجد + یک عدد پرتقال

شام : 2 کف دست نان سنگک + 2 ملاقه سوپ جوجه همراه شیر

بعد از شام : یک لیوان آب پرتقال + یک کاسه سالاد کاهو + یک لیوان چای سبز

روز هفتم


صبحانه : یک لیوان شیر کم چرب + 2 عدد گردو + 10 عدد بادام + یک قاشق مربا خوری کنجد

میان وعده صبح : یک کف دست نان سنگک + یک قاشق مربا خوری پنیر

ناهار : 10 قاشق غذا خوری برنج کم چرب + 5 قاشق غذاخوری خورش قرمه سبزی بدون گوشت + یک کاسه ماست کم چرب + یک لیوان دوغ کم چرب + یک کاسه سالاد کاهو

عصرانه : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد پرتقال + 10 عدد بادام

شام : 5 برگ کاهو + یک استکان اسفناج خام + 2 قاشق غذاخوری پنیر رنده شده + 2 عدد تخم مرغ + 2 کف دست نان سنگک

بعد از شام : یک لیوان چای سبز + یک عدد گریپ فروت

* این رژیم باید توسط مادر رعایت شود و نوع تغذیه پدر به طور مطلق تاثیری در مکانیسم این عمل ندارد ، ولی مصرف آن توسط زوجین موجب آسانی اجرای آن می شود. آن

جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: