مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۱۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۱۲
برنامه غذایی ویژه برای آن ها که می خواهند در دو هفته باقی مانده به نوروز به وزن ایده آل برسند.
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز

مجله خبری لحظه نما:برنامه غذایی ویژه برای آن ها که می خواهند در دو هفته باقی مانده به نوروز به وزن ایده آل برسند.

سال تحویل روی ترازو !

خیلی ها برای شان مهم است که همیشه متناسب و زیبا به نظر برسند و عید نوروز یکی از آن زمان هایی است که افراد تکاپوی بیشتری برای این موضوع دارند. تناسب اندام و داشتن ظاهری ایده آل آرزوی همیشگی بسیاری از افرادی است که مدام با رژیم های لاغری دست و پنجه نرم می کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید یا دوست دارید نوروز امسال با ظاهری متفاوت در جمع دوستان و اعضای خانواده ظاهر شوید ، مطلب زیر را از دست ندهید. در این شماره سعی کرده ایم با ارائه یک رژیم لاغری 15 روزه ، شما را تا کاهش وزن حدود دو تا چهار کیلوگرم تا عید نوروز همراهی کنیم. ضمنا اگر تمایل به کاهش وزن بیشتر داشته باشید ، در ادامه سه رژیم شوک را به شما معرفی کرده ایم. با رعایت هر یک از این سه رژیم شوک می توانید کاهش وزن بیشتری تا عید نوروز داشته باشید. پس بهتر است بیش از این زمان را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

- روز اول


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گردو

میان وعده صبح : سه عدد خرما + یک لیوان چای

ناهار : پلوی کم چرب هفت قاشق غذاخوری سر صاف + خورش قورمه سبزی کم چرب سه قاشق غذاخوری سر صاف + گوشت خورشی دو تکه + پنج قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد بیسکویت ساقه طلایی

شام : یک عدد سیب زمینی آب پز متوسط + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + دو عدد خیار شور + یک کف دست نان سنگک

بعد از شام : یک عدد سیب کوچک

* روزانه 8 تا 10 لیوان آب بخورید

- روز دوم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب

ناهار : هفت قاشق غذاخوری سر صاف سبزی پلوی کم چرب + یک برش متوسط کوکو سبزی + یک کاسه سالاد کاهو + سه قاشق غذاخوری ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان چای + یک عدد خرما + یک عدد بیسکویت ساده + یک عدد کیوی

شام : یک کف دست نان سنگک + یک و نیم ملاقه لوبیا چیتی پخته شده + آب لیمو ترش تازه + دو برگ کاهو

بعد از شام : یک عدد پرتقال کوچک + پنج عدد بادام

- روز سوم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + یک عدد خیار متوسط

میان وعده صبح : یک عدد موز کوچک

ناهار : پلوی کم چرب هفت قاشق غذاخوری سر صاف + جوجه کباب نصف سیخ + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + پنج قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + دو عدد خرما

شام : یک کف دست نان سنگک + دو ملاقه متوسط سوپ جو

بعد از شام : 10 عدد پسته

* یک کف دست برابر است با یک کف دست بدون احتساب انگشتان

- روز چهارم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گردو

میان وعده صبح : یک عدد پرتقال کوچک + یک عدد خرما

ناهار : هشت قاشق غذاخوری استامبولی کم چرب + یک پیش دستی سبزی خوردن + سه قاشق غذاخوری ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان چای + یک عدد خرما + یک عدد موز متوسط

شام : دو کف دست نان سنگک + چهار قاشق غذاخوری سر صاف میرزا قاسمی کم چرب + یک پیش دستی سبزی خوردن

بعد از شام : یک لیوان شیر کم چرب

- روز پنجم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک

میان وعده صبح : سه عدد خرما + یک لیوان چای

ناهار : هفت قاشق غذا خوری سر صاف زرشک پلوی کم چرب + یک چهارم سینه مرغ آب پز + سه قاشق غذا خوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : سه عدد بیسکویت ساقه طلایی + یک لیوان چای

شام : یک کف دست نان سنگک + دو ملاقه متوسط سوپ ورمیشل

بعد از شام : یک عدد موز کوچک

* هرگونه تغییر یا عدم رعایت درست رژیم ، شما را به نتیجه نخواهد رساند.

- روز ششم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + یک عدد خیار متوسط

میان وعده صبح : یک لیوان شیر کم چرب

ناهار : سه کف دست نان سنگک + دو عدد کوکوی سیب زمینی متوسط + یک کاسه سالاد کاهو + سه قاشق غذاخوری ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان چای + یک عدد پرتقال متوسط + یک عدد خرما + یک عدد بیسکویت ساقه طلایی

شام : دو کف دست نان سنگک + دو کاسه ماست خوری ماست و خیار

بعد از شام : یک عدد موز کوچک

* 30 دقیقه قبل از صرف هر وعده غذایی دو لیوان آب نوشیده شود

- روز هفتم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گردو

میان وعده صبح : یک عدد نارنگی + یک عدد خیار

ناهار : پلوی کم چرب هفت قاشق غذاخوری سر صاف + کباب تابه ای یک کف دست + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + پنج قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد بیسکویت ساقه طلایی

شام : یک عدد سیب زمینی آب پز متوسط + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + دو عدد خیارشور + یک کف دست نان سنگک

بعد از شام : دو عدد خرما + یک لیوان چای

- روز هشتم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک

میان وعده صبح : یک لیوان چای + سه عدد خرما

ناهار : هفت قاشق غذاخوری باقالاپلوی کم چرب + یک چهارم سینه مرغ آب پز + سه قاشق غذاخوری ماست کم چرب + یک پیش دستی سبزی خوردن

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد بیسکویت ساقه طلایی + یک عدد نارنگی کوچک

شام : یک کف دست نان سنگک + یک و نیم ملاقه آش رشته کم کشک و کم حبوبات

بعد از شام : 10 عدد بادام

- روز نهم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + یک عدد خیار متوسط

میان وعده صبح : یک عدد موز کوچک

ناهار : پلوی کم چرب هفت قاشق غذا خوری سر صاف + خورش قیمه کم چرب سه قاشق غذاخوری سر صاف + گوشت خورشی دو تکه + پنج قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + دو عدد خرما

شام : دو کف دست نان سنگک + یک برش کوچک کوکو سبزی + یک کاسه سالاد کاهو بدون سس

بعد از شام : 10 عدد پسته

* مصرف یک پیش دستی سبزی خوردن با هر وعده غذایی مجاز است

- روز دهم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + دو قاشق مربا خوری سر صاف کره + یک قاشق مربا خوری عسل

میان وعده صبح : یک عدد سیب کوچک

ناهار : یک عدد همبرگر گریل شده + یک عدد نان همبرگر + یک عدد گوجه فرنگی کوچک

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد خرما

شام : دو کف دست نان سنگک + چهار قاشق غذاخوری سر صاف املت + سه قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

بعد از شام : یک عدد کیوی

- روز یازدهم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک - میان وعده صبح : سه عدد خرما + یک لیوان چای

ناهار : یک لیوان ماکارونی کم چرب همراه مخلفات + یک کاسه سالاد کاهو بدون سس

میان وعده عصر : 3 عدد بیسکویت ساده + یک لیوان چای

شام : یک کف دست نان سنگک + یک چهارم سینه مرغ کامل + سه قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب + یک عدد گوجه فرنگی

بعد از شام : یک عدد موز کوچک

- روز دوازدهم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گردو

میان وعده صبح : یک عدد نارنگی + یک عدد خیار

ناهار : 10 قاشق غذاخوری سر صاف لوبیا پلوی کم چرب + پنج قاشق غذا خوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + یک عدد کیک یزدی کوچک

شام : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک کاسه کوچک ماست و خیار

بعد از شام : دو عدد خرما + یک لیوان چای

- روز سیزدهم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گوجه فرنگی کوچک + یک عدد خیار متوسط

میان وعده صبح : یک عدد موز کوچک

ناهار : هفت قاشق غذاخوری سر صاف عدس پلوی کم چرب + دو قاشق غذاخوری سر صاف گوشت چرخ کرده + سه قاشق غذاخوری سر صاف ماست کم چرب

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + دو عدد خرما

شام : یک کف دست نان سنگک + دو ملاقه متوسط سوپ جو

بعد از شام : 10 عدد پسته

* روزانه حداقل 20 دقیقه پیاده روی داشته باشید

- روز چهاردهم


صبحانه : یک و نیم کف دست نان سنگک + یک عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد گوجه فرنگی کوچک

میان وعده صبح : سه عدد خرما + یک لیوان چای

ناهار : سه کف دست نان سنگک + دو عدد کتلت متوسط + یک کاسه کوچک ماست و خیار

میان وعده عصر : سه عدد بیسکویت ساده + یک لیوان چای

شام : یک کف دست نان سنگک + دو ملاقه متوسط عدسی

بعد از شام : یک عدد پرتقال متوسط

* روز پانزدهم


صبحانه : دو کف دست نان سنگک + یک قوطی کبریت پنیر کم چرب + یک عدد گردو

میان وعده صبح : یک عدد نارنگی + یک عدد خیار

ناهار : هفت قاشق غذاخوری سر صاف سبزی پلوی کم چرب + یک برش متوسط ماهی سرخ شده

میان وعده عصر : یک لیوان شیر کم چرب + دو عدد خرما

شام : دو برش متوسط پیتزا - بعد از شام : یک عدد سیب متوسط

* مصرف چای و قهوه بدون شیرین کننده ها آزاد است

اگر دل تان می خواهد تا عید نوروز بیشتر وزن کم کنید یکی از این سه رژیم شوک را انتخاب کنید

اگر شما موفق نشده اید که از 15 روز باقی مانده تا سال نو به نفع کاهش وزن تان بهره ببرید یا اگر تمایل دارید که بیش از سه کیلوگرم تا عید نوروز کاهش وزن داشته باشید ، سه نمونه رژیم شوک را به شما معرفی می کنیم. با این رژیم های شوک می توانید بیش از سه کیلوگرم تا عید نوروز از اضافه وزن تان را از دست بدهید. فقط یادتان باشد که این رژیم های شوک قرار است متابولیسم تان را بالا ببرند و شما باید فقط یک بار و آن هم در مدت زمان تعیین شده ، از آنها پیروی کنید ، در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به همراه خواهند داشت. با ما همراه باشید.

- رژیم شوک شماره 1

مدت زمان این رژیم سه روز است. این رژیم را هر سه ماه یک بار می توانید تکرار کنید. در این سه روز به جای تمام وعده ها و میان وعده ها باید سیب زمینی آب پز مصرف شود. هیچ محدودیتی در مصرف سیب زمینی آب پز در این سه روز وجود ندارد. سیب زمینی ها را با فلفل و آب لیمو ترش تازه میل کنید. مصرف نمک ممنوع است. آب فراوان در این سه روز بنوشید. مصرف چای و قهوه بدون شیرین کننده آزاد است. انتظار ما این است که در این سه روز ، حدود سه کیلو کاهش وزن داشته باشید که البته یک بخشی از آن به سبب از دست دادن آب بدن است و باز می گردد اما روی یک و نیم تا دو کیلو از این کاهش وزن می توانید حساب کنید.

- رژیم شوک شماره 2

مدت زمان این رژیم هفت روز است انتظار می رود در این یک هفته معادل چهار تا شش کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید و اما رژیم :

- روز اول : - صبحانه : دو عدد سیب زمینی متوسط آب پز - ناهار : دو عدد سیب زمینی آب پز - شام : سه عدد سیب زمینی آب پز

- روز دوم : - صبحانه : دو عدد سیب زمینی آب پز - ناهار : دو عدد سیب زمینی متوسط آب پز - شام : دو عدد سیب زمینی آب پز

- روز سوم : - صبحانه : دو عدد سیب زمینی متوسط آب پز - ناهار : دو عدد سیب زمینی آب پز - شام : سه عدد سیب زمینی آب پز

- روز چهارم : - صبحانه : یک عدد سیب و یک عدد میوه فصل - ناهار : دو عدد سیب زمینی آب پز - شام : دو عدد ران مرغ آب پز بدون چربی + یک پرس سالاد + یک قاشق مرباخوری روغن زیتون

- روز پنجم : - صبحانه : یک سیب و یک عدد میوه فصل - ناهار : یک عدد سیب زمینی آب پز شام : دو برش ماهی یا گوشت قرمز یا فیله مرغ کبابی + سالاد مخلوط

- روز ششم : - صبحانه : یک عدد سیب و یک عدد میوه - ناهار : یک عدد سیب و یک عدد میوه فصل - شام : دو برش ماهی یا گوشت قرمز یا فیله کبابی + سالاد مخلوط + یک قاشق مرباخوری زیتون

- روز هفتم : - صبحانه : یک عدد سیب و یک عدد میوه فصل - ناهار : سالاد سیب زمینی و پیازچه + یک قاشق مربا خوری روغن مایع - شام : سه عدد تخم مرغ نیمرو شده بدون روغن در ماهی تابه تفلون + یک قطعه نان + یک پرس سالاد

- رژیم شوک شماره 3

این رژیم به مدت 7 تا 10 روز باید رعایت شود. صبحانه باید تا قبل از ساعت 30 : 9 مصرف شود. مواد غذایی که به عنوان میان وعده ذکر شده اند یا باید میان وعده صبح مصرف شوند یا میان وعده عصر. می توانید بین مواد غذایی گفته شده برای ناهار یا شام خودتان ، تعادل ایجاد کنید. مثلا اگر ناهار گوشت قرمز می خورید ، شام گوشت سفید شامل ماهی و مرغ مصرف کنید یا برعکس. به جای مواد گوشتی می توانید از عدس هم بهره ببرید. معادل 200 گرم گوشت قرمز یا سفید حدود یک و نیم ملاقه عدس پخته شده است. به جای آب کرفس هم نمی توانید از خود کرفس استفاده کنید. میزان کاهش وزن با این رژیم بین چهار تا 6 کیلوگرم است و اما رژیم :

- صبحانه : دو عدد تخم مرغ آب پز + یک عدد فنجان قهوه تلخ + یک عدد سیب متوسط

- ناهار : گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ کبابی یا آب پز ( حدود 200 گرم ) + سالاد فصل بدون مایونز و هرگونه افزودنی ( به جز آب لیموترش یا آب نارنج ) + نصف لیوان آب کرفس

- شام : گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ کبابی یا آب پز ( حدود 100 گرم ) + لیموترش تازه + سبزیجات شامل ( یک عدد هویج ، یک عدد کدو ، یک عدد گوجه فرنگی )

- میان وعده صبح یا میان وعده عصر : یک لیوان آب گوجه فرنگی یا یک لیوان شیر کم چرب یا یک عدد موز کوچک

جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: