مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۲۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۴۹
46 ساله است اما صورت و ظاهرش زنی 30 یا 35 ساله را تداعی می کند. خبری از چین و چروک های 40 سالگی به بعد در او دیده نمی شود
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز
غذا می خورم تا سالم باشم نه زیبا!
مجله خبری لحظه نما: 46 ساله است اما صورت و ظاهرش زنی 30 یا 35 ساله را تداعی می کند. خبری از چین و چروک های 40 سالگی به بعد در او دیده نمی شود و هیچ نشانی از چربی یا گوشت اضافه هم در او پیدا نمی کنید. جنیفر آنیستون بازیگر هالیوود در ده پنجم زندگی اش همچنان نقش زن های جوان و در انتظار ازدواج را بازی می کند و همچنان می درخشد. اگر دل تان می خواهد با رازهای زیبایی اندام و جوانی این بازیگر سینما آشنا شوید حتما این مطلب را از زبان خود خانم آنیستون در مصاحبه با مجله استایل بخوانید.

تمرینات ورزشی خانم ستاره
هفته ایی ۵ تا ۶ بار در باشگاه تمرینات سخت با وزنه و دستگاه انجام می دهم. هفته ای دو روز هم اسپینینگ یا دوچرخه را تمرین می کنم. هر شب قبل از خواب حدود ۵۰ بار تمرین دراز و نشست انجام می دهم تا عضلات شکمم سفت شود، غیر از این تمرینها هفته ای سه روز یوگا و شنای سوئدی هم انجام می دهم و هفته ای یک باریک ساعت پیلاتس کار می کنم.
تمرینات ورزشی من ترکیبی از پیلاتس و یوگا و تمرینات هوازی و دویدن است. البته من وقتی در خانه یا هتل هستم بیکار نمی نشینم. وقتی مشغول حرف زدن با تلفن یا تماشای تلویزیون هستم با کنترل تمرین بازو انجام می دهم یا تمرینات کششی انجام می دهم. من با این حرکات حدود سه کیلو و نیم وزن کم کرده ام. همیشه قبل از رفتن به تختخواب حرکت کششی انجام می دهیم. این تمرینات را حداقل ۱۵ سالی است که هر شب و بدون وقفه انجام می دهم و بعد می خوابم.

من غذا می خورم، غذای آدم های بزرگسال
در گزارشی نوشته بودند که من غذای آدمهای بزرگسال را نمی خورم و غذای من مثل غذای بچه ها بیشتر پوره وله شده میوه است. در صورتی که من از یک سالگی تا امروز هیچ وقت غذای بچه نخورده ام. اگر فکر می کنید راز لاغری من این است و خیلی راحت به دست آمده، اشتباه می کنید. برنامه لاغری و تناسب اندام من شامل وعده های غذایی سالم و البته ورزشی های مختلف است.

تعادل داشته باشید
رژیم غذایی به معنی غذا نخوردن نیست. رژیم غذایی درست و علمی یعنی اینکه شما در خوردن تعادل داشته باشید و حواستان به مواد غذایی که می خورید، باشد. برای رسیدن به اهداف و وزن مورد نظرتان باید برنامه ای مدون داشته باشید که عادات غذایی شما را تغییر بدهد و از سمت غذای ناسالم و زیاد خوردن به سمت غذای سالم و مفید و البته به اندازه خوردن حرکت کنید. برنامه غذایی به شما کمک می کند که در مسیر مصرف میوه و سبزیجات و لبنیات قدم برداری دوغذای تان عاری از نان سفید وبرنج و چربی و شکر بیش از اندازه باشد. عادات غذایی درست یعنی اینکه شما جلوی ذخیره سازی چربی را در بدن تان بگیرید و نگذارید چربی ها کوهی شوند که دیگر خلاص شدن از آنها به کاری غیرممکن تبدیل شود. تا جایی که می توانید باید از رفتن به رستوران هایی که غذاهای فست فودی سرو می کنند، اجتناب کنید و حتما مواد اولیه سالم از فروشگاه بخرید و خودتان آشپزی کنید. در غذا خوردن تان هم تعادل داشته باشید، هیچوقت وعده ای را حذف نکنید. من همیشه صبحانه می خورم وهیچ وقت بدون صبحانه از خانه خارج نمی شوم. اگر ناهار نخورم حتما به جای آن چند وعده کوچک تا عصرمی خورم تا شب به دلیل گرسنگی بیش از حد غذا نخورم وعده شام من هیچ وقت سنگین نیست. سبزیجات بخارپزو تکه ای مرغ یا ماهی را برای شام انتخاب می کنم. هیچ وقت به خودم گرسنگی نمیدهم. وقتی سر فیلمبرداری و کار هستم وعده های کوچک مرغ، ماهی و سبزی تازه با خودم دارم. گرسنگی بیش از حد ولع را برای خوردن غذا بیشتر می کند و نمی گذارد مغز به بدن فرمان سیری بدهد.

رژیم غذایی خانم انیستون
برنامه غذایی خانم ستاره متشکل از  یک جدول استوار شده از کربوهیدرات، چربی و پروتئین است. رژیم او به ۳۰، ۳۰، ۴۰ هم  معروف است.

نمونه ای از رژیم غذایی او به این شرح است:
40 درصد کربوهیدرات:
میوه ها و سبزیجات

۳۰ درصد پروتئین:
مرغ، بوقلمون، ماهی، گوشت گاو و توفو

30 درصد چربی:
 روغن زيتون،روغن ماهی و آووکادو
سبزی؛ میان وعده محبوب جنیفر

وعده غذایی اصلی من سبزی است؛ سبزیجات پهن برگ مثل اسفناج، کاهو و کلم. من یک کاسه مخصوص برای درست کردن سالاد دارم. در این کاسه سبزیجات بخارپز شده یا خام را با کمی نان سبوس دار برشته شده و کمی روغن زیتون مخلوط می کنم و میخورم هم غذایی سیر کننده است و هم به دلیل فیبرزیادی که دارد به دستگاه گوارشم کمک می کند تا خوب کار کند.


برنامه غذایی یک روز کامل جنیفر انیستون
صبحانه
یک کاسه کوچک کورن فلکس غلات، یک لیوان شیر کم چرب، یک عدد هلو یا سیب یا دو عدد نان تست (سبوس دار) با یک قاشق مرباخوری کره بادام زمینی و یک تکه پنیر، یک لیوان قهوه بدون شکر
ناهار
سوپ کرفس
مواد لازم برای تهیه سوپ کرفس
کرفس: ۲۰۰ گرم
جو:
قارچ ۱۰۰ گرم
پیاز یک عدد
روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری
روش تهیه: ۱- جو را ب ایک عدد پیاز نگینی شده و یک لیوان آب روی حرارت کم بگذارید تا بپزد. ۲- جو که پخت کرفس نگینی شده را اضافه کنید. ۳- قارچ را هم بریزید و بعد از ۱۰ دقیقه شیر را هم به مواد اضافه کنید و بگذارید روی حرارت کم بپزد و جا بیفتد. این سوپ را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون سرو کنید.

سالاد عدس و لوبیا سفید
عدس پخته ولوبیا سفید و کمی پیازچه را با هم مخلوط کنید و با کمی روغن کتان میل کنید.

شام
من به وعده شام خیلی اهمیت میدهم، ساعت خوردن شام هم برایم خیلی مهم است. هیچ وقت بعد از ساعت ۷ شام نمی خورم. حتی اگر سر کار باشم هم سعی می کنم با خودم یک وعده کوچک برای شام داشته باشم تا سر ساعت ۷ شامم را بخورم محبوب ترین غذا برای شام من ماهی است. ماهی سفید، سالمون و قزل الا انتخاب های همیشگی من هستند. ماهی سرشار از امگا۳ است. اگر می خواهید چین و چروک هارا تا ۶۰ سالگی عقب بیندازید حتما در هفته دو بار ماهی بخورید.

طبخ ماهی سفید با آجیل
ماهی سفید با آجیل همراه با چاشنی لوبیا سبز بخارپز شده یا ماهی قزل آلا با مارچوبه، موسیر و سس قارچ

روش تهیه:
ماهی قزل آلا را با کمی سیر و موسیر رنده و جعفری خرد شده و روغن زیتون طعم دار کنید و برای نیم ساعت با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد درفر بگذارید. قارچ را نگینی خرد کنید و با کمی کره و خامه کم چرب تفت دهید و روی ماهی بریزید.

غذای مکزیکی و هندی
من عاشق غذاهای تند مکزیکی و هندی هستم. خیلی دوست دارم در هفته یک وعده غذای مکزیکی و یک وعده غذای هندی بخورم. یک باریک متخصص تغذیه به من توصیه کرد حتما غذای تند و فلفلی را در وعده های روزانه ام بگنجانم. غذاهایی تند و کم چربی که سوختوساز بدن را بالا میبرد. راستش را بخواهید متابولیسم بدن من خیلی خوب نبود. من در دوران نوجوانی و جوانی در خوردن غذاهای فست فود و پر از کالری زیاده روی کردم و به همین دلیل تا چند سال پیش دستگاه گوارشم خیلی خوب کار نمی کرد، اما از وقتی سبزیجات فیبردار و میوه می خورم و در غذاهایم از فلفل استفاده می کنم وضعیت سوخت وسازم خیلی فرق کرده است. غذاهای مکزیکی بر پایه گوشت است و غذاهای هندی هم بیشتر از سبزیجات و گوشت مرغ و ماهی درست می شود. آرایشگرم به من گفته مرغ های فلفلی و ماهی به درخشان شدن و تقویت موهایم کمک می کند. من غذا می خورم که اول از همه سلامت باشم؛ قلبم خوب کار کند و خوب زندگی کنم غذا می خورم که سالم باشم و بعد به زیبایی فکر می کنم، یعنی زیبایی و تناسب اندام در وهله دوم قرار دارد. شعار من در زندگی این است "برای سلامت بدن غذا بخورید هم زیبا می شوید و هم تناسب اندام پیدا می کنید."

رژیم غذایی به معنی غذا نخوردن نیست. رژیم غذایی درست و علمی یعنی اینکه شما درخوردن تعادل داشته باشید و حواس تان به مواد غذایی که می خورید، باشد.

راز زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون
جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: