مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۲۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۵
ابتدا سس گوجه فرنگی را آماده کنید. پنیر موتزارلا و پنیر پارمزان را در ظرفی ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز
مواد لازم:
سس گوجه فرنگی: طبق دستور داده شده

 پنیر موتزارلا (رنده شده):۱۵۰ گرم

 پارمزان (رنده شده):۳۰ گرم

 نان چیباتا (ورقه ای خردشده) : ۱۲ ورق

 برگ ریحان (پاک شده): به مقدار لازم

 روغن زیتون (مخصوص سرخ کردن): به مقدار لازم

روش تهیه:
مجله خبری لحظه نما: ۱.ابتدا سس گوجه فرنگی را آماده کنید. پنیر موتزارلا و پنیر پارمزان را در ظرفی ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. روی نیمی از نان های چیباتا، مقداری سس گوجه فرنگی آماده شده بمالید، سپس مقداری برگ ریحان روی آنها پخش کنید. مخلوط پنیر را روی انها بپاشید و لایه دیگر نان را روی مواد قرار دهید.

 ۲. تابه گریل را به وسیله قلم موی مخصوص آشپزی با مقداری روغن زیتون چرب کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا گرم شود، سپس نان ها را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه از هر دو طرف در آن گریل کنید. پنینی گوجه فرنگی را از تابه خارج کرده و به صورت گرم سرو کنید.

سس گوجه فرنگی
 ۴۰۰ گرم گوجه فرنگی (فیلیه و مکعبی ریز خرد شده)، ۲ قاشق سوپ خوری شکر، ۲ قاشق سوپخوری سرکه سیب، مقداری نمک و دانه فلفل سیاه (کوبیده شده) را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم هم بزنید تا کاملا غلیظ شود.

سرشار از کلسیم
 یکی از اهداف ما از خوردن لبنیات در طی روز تامین کلسیم مورد نیاز است، اما افرادی که لبنیات مصرف نمی کنند همیشه در معرض خطر کمبود آن هستند. به این افراد توصیه میشود از انواع پنیر به ویژه پنیر پارمزان بیشتر استفاده کنند چرا که میزان کلسیم و پروتئین بالایی دارد.

پنی نی گوجه فرنگی مانع کمبود کلسیم می شود
جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: