مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۲۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۲۱
رازهای بازاریابی دیجیتال - برای شروع کار، بسیاری از بخشهای بازاریابی دیجیتالی را، مقیاسی کوچک، می توان به راحتی اجرایی کرد.
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز
7 راز بازاریابی دیجیتال
مجله خبری لحظه نما:غول های بازار کسب و کار ، دنیای دیجیتالی را پذیرفته اند و برای بهبود نتایج روزبه روز سرمایه گذاریهای بیشتری در این زمینه انجام میدهند. با وجود این، بسیاری از افراد در کسب وکارهای سنتی و کوچک برای وارد نشدن به این حیطه بهانه های گوناگونی دارند. آنها با بهانه هایی همچون «مشتریان من آنلاین نیستند. اینترنت یک مُد زودگذر است و...)) این فرصت بازار را از دست میدهند. در این مقاله، درباره ضرورتهای استفاده از  فضای آنلاین و دنیای دیجیتالی توضیحاتی داده می شود .

1. بازاریابی با هر بودجه ای
برای شروع کار، بسیاری از بخشهای بازاریابی دیجیتالی را، مقیاسی کوچک، می توان به راحتی اجرایی کرد. این بخش ها شامل وبلاگ نویسی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل و حتی بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) است، در حقیقت، ھر اندازہ رقبای شما در فضای انلاین کم کارتر و ساده لوح تر حاضر شوند شما فرصت بیشتری برای درخشیدن، آن هم با صرف کمترین هزینه خواهید داشت؛ برای مثال، می توان با امکانات معمولی سایتی را راه اندازی کرد و بعد با راهکارهای مناسب دیجیتال مارکتینگ مخاطبان خوبی را به آن جذب کرد. شرکتی را میشناسم که با تلگرام، روزانه، چهارصد تا پانصد تماس تلفنی برای استفاده از خدماتش جذب می کند!

۲. ایجاد شعبه ۲۴۷
در فضای رقابتی، بسیاری از شرکتها تمایل دارند که ساعات کاری شان را افزایش دهند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند و خدمات بهتری عرضه کنند. البته این امر مشکلاتی همچون افزایش حقوق کارکنان و هزینه های ناشی از ان را شامل میشود؛ اما با بازاریابی دیجیتالی، شما می توانید خدماتتان را در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته عرضه کنید؛ بدون آن که هزینه های زیادی را برای کارکنان و امور پشتیبانی صرف کنید.

۳. قابلیت ارائه خدمات در وسعت جهانی
کسب و کارهای سنتی با راهکارهایی که در پیش می گیرند میتوانند محصولات و خدمات بهتری را برای منطقه خود عرضه کنند و حتی این خدمات را تا حد شهر خود گسترش دهند. آنها می توانند با فعالیت مستمر و روش های گوناگون بازاریابی، بازار خود را گسترده تر کنند؛ اما مهمترین نکته در بازاریابی دیجیتالی این است که در ابتدای کار، شما در بازار گسترده ای قرار می گیرید و این فرصتی است تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید. از این رو، شرکتهای شهرستانی که قصد دارند به پایتخت نفوذ کنند دیگر نیازی به تحمل هزینه های سنگین اجاره و خرید دفتر در تهران نخواهند داشت و از این طریق، می توانند در تهران و دیگر شهرستان ها خدماتشان را ارائه کنند. این موضوع در بازار بین المللی و صادرات نیز حاکم است. از این رو، شما می توانید در کنار کسب سود، به شکوفایی اقتصادی کشور هم کمک کنید .

۴. قابلیت ایجاد پیشنهادات منحصر به فرد بدون دردسر
فروشندگان موفق از ارزش خلق پیشنهاد به موقع آگاه هستند؛ بنابراین اگر شما هم در لحظه درست، پیشنهاد دقیقی متناسب با نیاز مخاطبانتان خلق کنید، امکان خرید مخاطب را افزایش می دهید. البته این موضوع، همیشه با مشکلاتی همانند خطای انسانی همراه است. به این معنا، که اگر شما از فروشندگان بی تجربه استفاده کنید، فروش و سودآوری خوبی در کسب وکارتان ایجاد نمی شود؛ اما ابزارهای دیجیتالی با استفاده از تحلیل مخاطبان، می توانند پیشنهاداتی مخصوص برای هر شخص درنظر بگیرند. به این ترتیب، فروش در سیستم کسب و کاری تان ساده تر و به شکل اتوماتیک وار به جریان می افتد. به این گونه خدمات «هوش تجاری» و «داده کاوی» می گویند.

۵. مد نبودن بازاریابی دیجیتالی !
دنیای دیجیتال پویاست ویک مد زود گذرنیست؛ به نحوی که روزبه روز ضریب نفوذ اینترنت در ایران و جهان افزایش می یابد. در حال حاضر، مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت آمارهای مربوط به ضریب نفوذ اینترنت را در کشور اعلام میکند. این اقدام دید بسیار خوبی از کاربران اینترنتی به شما میدهد. به این ترتیب، با پیشرفت تکنولوژی، روزبه روز به وابستگی اینترنت افزوده خواهد شد. در نتیجه، افراد پا به سن گذاشته ای هم که حوصله یادگیری ابزارهای دیجیتالی را ندارند مجبور می شوند که از امکانات انلاین استفاده کنند؛ در حالی که تا همین چند سال پیش، افراد سنتی فکر نمی کردند فروشگاه های اینترنتی تا این اندازه خوش بدرخشند و بازارهای سنتی را تهدید کنند.
شاید فکر کنید که بازاریابی دیجیتالی برای کسب و کار شما مناسب نیست و در عین حال، هیچ شرکتی در این زمینه تاکنون اقدام نکرده است. بسیار خوب... این امر فرصتی استثنایی برای شماست تا پیشروی بازار خود شوید! اما اگر فرد دیگری زودتر از شما وارد این حیطه شود، دیگر شما پیشرونیستید. در نتیجه این مزیت را از دست می دهید و دیگران شما را کپی فرد اول میدانند. دنیای دیجیتالی را مزیتی رقابتی بدانید و دید بلند مدتی درباره ان داشته باشید.

۶. نظارت بر تعداد مخاطبان و مشتریان
شاید از تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، بیلبوردی و... استفاده کنید. در این صورت، آیا می توانید تعداد مخاطبان این تبلیغات را محاسبه کنید؟ چگونه می توانید میزان توجه این افراد را درباره تبلیغات خود اندازه گیری کنید؟ در واقع، بعضی موارد را نمیتوان اندازه گیری کرد و برخی دیگر را به سختی می توان سنجید؛ اما ابزارهای سنجش در فضای آنلاین شما را قادر به تحلیل می کنند. در نهایت، هم شما با کمک این تحلیل ها می توانید نقاط ضعفتان را تشخیص دهید و برای بهبود آن ها تلاش کنید؛ برای مثال، درمی یابید چه تعدادی از افراد تبلیغات شما را می بینند، چه تعداد بر روی تبلیغ شما اقدام می کنند و چه تعداد از این بازدیدها منجر به فروش خواهد شد.

7. توانایی بررسی انتظارات مشتریان
بینش بازاریابی زمانی حاصل میشود که رفتار مصرف کننده، عادات خرید و عملکرد رقبا مورد بررسی قرار گیرند. از سوی دیگر، شما زمانی می توانید سنجیده عمل کنید که بینش درستی در بازاریابی داشته باشید. شرکتهای بزرگ، سالانه سرمایه زیادی را برای تحقیقات بازار درنظر می گیرند تا بینش درستی برای ارائه خدمات و محصولات کسب کنند. به این ترتیب ، درباره روند تغییرات در بازار آگاهانه تر اقدام خواهند کرد. در نتیجه، هر اندازه عملکرد و انتظارات خریداران را بهتر تحلیل کنید، سنجیده تر عمل خواهید کرد. آن گاه درمی یابید که تحلیل های آنلاین با بودجه های پایین تر و روش های ساده تر نیز امکان پذیرند. در حال حاضر، هر فرد با گوشی هوششمند خود به راحتی در فضای آنلاین گشت وگذار می کند و خدمات و محصولات شما را با رقیبانتان مقایسه می نماید. چه بخواهید و چه نخواهید بیشتر کاربران اینترنتی به راحتی این کار را انجام می دهند؛ بنابراین این شما هستید که باید با بررسی انتظارات آنها، خدمات و محصولات بهتری را عرضه کنید و نظر مخاطبان خود را جلب نمایید.
جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: