مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی
کد خبر: ۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۰۹
اگر شما تصمیمی مقتدرانه و قدرتمند درباره کار بگیرید، بی شک هیجان زده خواهید شد. این تصمیم گیری می تواند معنا بخشیدن به کار باشد؛ چگونه میتوان در کار مشتاق بود؟
فروش اسید فسفریک
هیولاهای مرموز
نرخ ارز
۳ قانون ماریوفرلو
مجله خبری لحظه نما:اگر شما هم تصمیمی مقتدرانه و قدرتمند درباره کار بگیرید، بی شک هیجان زده خواهید شد. این تصمیم گیری می تواند «معنا بخشیدن به کار» باشد؛ اما چگونه میتوان در کار مشتاق بود؟ چگونه میتوان استعداد را در سطح جهانی جذاب و حفظ کرد؟ چگونه میتوان مشتریانی را برای خود ایجاد کرد که مشتاق و علاقه مند به همکاری باشند؟!

تمام موارد بیان شده با گرفتن تصمیمی قدرتمند ایجاد می شوند و به کسب و کار شما معنا میبخشند.

جان کاتر و جیمز هسکت، دو تن از اساتید دانشگاه هاروارد هستند. آنها تصمیم گرفتند که درباره کسب و کار و معنا بخشیدن به آن تحقیق کنند. به همین دلیل، روی آمار یک دهه مطالعه کردند. در نتیجه، دریافتند که شرکتهای هدف محور در قیمت سهام، با ضریبی از دوازده در مقایسه با همتایان خود بهتر عمل می کنند. از سوی دیگر، از دیرباز تاکنون، شرکتها برای معنادادن به کار، در پی افراد با استعداد بوده و هستند. در ادامه، روش هایی را برایتان ذکر می کنیم که با استفاده از آنها، می توانید در مسیر معنادار کردن کسب و کارتان قدم بردارید.

۱. چراهای خود را تعریف کنید
 هرگز توقع نداشته باشید که فرد دیگری ذهنتان را بخواند یا از مکنونات قلبیتان مطلع شود. اهداف شرکت خود را تعریف کنید و گاه و بیگاه درباره آن به صحبت بپردازید. هر اندازه از نظر احساسی بیشتر با مأموریت خود ارتباط برقرار کنید و به آن بچسبید، به همان میزان، بیشتر افکار، تصمیمات و اعمالتان فیلتر خواهند شد. اگر به کمک نیاز دارید، با پاسخ دادن به این سؤالات شروع کنید: «چرا شرکت شما فراتر از سود مالی، هنوز سرپاست؟ دوست دارید چه تغییراتی برای مشتریان خود ایجاد کنید؟

۲. لیستی از مواردی تهیه کنید که موجب خشم، عصبانیت و دل شکستگی می شوند
 این اقدام تمرینی بسیار مفید برای مبادله افکار با اعضای تیمتان است؛ به ویژه اگر مطمئن نیستید که باید کجا یا چگونه به فعالیتهای خود معنایی عمیق تر ببخشید. به اطراف نگاه کنید. چه مشکلی در شرکت، جامعه، زندگی، مشتریان یا در بعد بزرگ تر، در جهان می بینید؟ چه چیزی درباره صنعت یا کار شما موجب خشمتان می شود؟ چه چیزی دلتان رامی شکند؟ لیستی از مشکلات، مسائل و بی عدالتی هایی تهیه کنید که موجب بروز عکس العملهای احساسی می شوند. آن گاه یکی از انها را برای مقابله انتخاب کنید.

۳. کاری انجام دهید
 لازم نیست که چکهای کلان بنویسید یا هم اکنون کسب وکارتان را به مُدلی جهانی تبدیل کنید. از چیزهای کوچک اغاز کنید؛ ولی این کار را از همین لحظه شروع کنید. برای چند ساعت، مهارتهای کسب و کارتان را به سازمانی اهدا کنید که پیش از شما کار بزرگی در زمینه این خواسته انجام داده است یا حراجی ساده ای از محصولات تان ترتیب دهید؛ برای مثال، قیمتها را برای مدتی پایین بیاورید. به کارکنان شرکت یا افراد دور و برتان کمک هزینه تحصیلی یا محصولات رایگان اعطا کنید تا انگیزه آنان برای همکاری با شما افزایش یابد. در عین حال، نگران این نکته نباشید که چگونه تعهدی بلند مدت به سازمانها بدهید؛ بلکه مسائل، بازیکنان و مهمتر از همه، چشم انداز قلبی تان را مدنظر قرار دهید.
جدیدترین روش جوانسازی واژینال
سبک زندگی
کودک وبانوان
گردشگری
فناوری اطلاعات
سلامت
آشپزی
چهره ها
دکوراسیون
رازهای موفقیت
سرگرمی
نام:
ایمیل:
* نظر: